Produkty

Nabídka produktů DAVOS

Davos IVR Server

Základní výstavbový modul pro inteligentní obsluhu volacích linek (SIP/ISDN/PBX), který představuje výkonný nástroj pro tvorbu specifických zákaznických struktur, jako jsou automatická spojovatelka, hlasová a faxová pošta, telefonní objednávkové systémy, audiokonference a podobně. Modul nabízí dokonalý přehled o aktuálním provozu na všech telefonních rozhraních. Intuitivní grafické prostředí pro tvorbu skriptů umožňuje využití tohoto produktu u širokého spektra uživatelů. Více informací »

Davos ACD Server

Modul kontaktního centra umožňuje dosáhnout okamžitého zlepšení kvality služeb klientům pomocí připojených operátorů. Řešení bylo navrženo takovým způsobem, abychom mohli pokrýt rozdílné úlohy na jednotném základě. Produkt umožňuje spojení s databází klientů a historií kontaktů, čimž vzniká základní systém řízení zákaznických vztahů (CRM). Možná je integrace klientského programu s produkty třetích stran a následné přizpůsobení specifickým požadavkům jednotlivých zákazníků.

 

Davos Dialer

Tento modul podporuje operátory kontaktního centra automatickým voláním na importované kontakty, čímž výrazně šetří jejich čas. Pro připravené volací úlohy s různými parametry je snadné definovat skupiny operátorů, které mohou velmi produktivně volat. Server si sleduje stav kontaktů, využívá volitelně prediktivní vytáčení a zajišťuje na obsluhovaných linkách automatickou detekci výsledků serverem zavolaných kontaktů.

Davos WebForm

IIS projekt, který je hladce integrován s ostatními moduly Davos, a nabízí velmi jednoduché vytváření šablon formulářů, které poté jako „popup“ akce podporují volání uživatelů a umožňují snadno pořizovat data k hovorům. Pokud zákazník nepožaduje integraci na vlastní IS/CRM systém, nabízí řešení Davos Call Center ve spojení s modulem WebForm komplexní zpracování volacích zakázek s jednoduchým importem kontaktů k volání a s jednoznačným výstupem dat v aplikacích z volacích úloh již provolaných.

 

Davos Observer

Profesionální záznamové zařízení pro digitální archivaci důležitých telefonních a radiových hovorů. Díky koncepci používaných adaptérů je možné vytvářet nahrávací sestavy pro analogové i digitální linky. Podporovány jsou i pobočky velké většiny aktuálně používaných značek telefonních ústředen (PBX). Uživatelé řešení mají k dispozici síťové aplikace pro online připoslech probíhající komunikace, přehrávání hovorů, prohledávání databáze nahraných hovorů včetně volitelného webového rozhraní s využitím mp3 komprimace zaznamenaných hovorů. Více informací »

Davos UM Server

Napojení dalších kanálů sjednocené komunikace, které jsou poté směrovány na operátory kontaktního centra. Do stávajícího řešení je možné integrovat alternativní fronty požadavků, které jsou řazeny podle svých priorit mezi standardní fronty hovorů a následně řešeny operátory. Modul dokáže na vstupu přijímat emaily, SMS zprávy, příchozí faxové požadavky a webovou komunikaci (chat). Celkové začlenění do IVR/ACD Serveru je snadné, transparentní a se shodným grafickým designem.

 

Davos Call Center Android

Aplikace, která z chytrého telefonu či tabletu vytvoří mobilní kontaktní centrum pro aktivní telemarketing. Vytvoříte si své vlastní kampaně, které lze doplnit o formulář s předem definovanými otázkami pro klienty. Všechny uskutečněné hovory je možné ohodnotit, a tím následně určovat strategii dalších případných pokusů (volat znovu za určitý čas, vložit na blacklist atd). Výsledky volání jsou potom zobrazeny v přehledných statistikách. Použití je snadné a intuitivní, stačí naimportovat seznam kontaktů či použít adresář telefonu a všechno ostatní již vyřeší naše aplikace. Více informací »

Systémy pro inteligentní řízení procesů

Zabýváme se návrhy, dodávkami, instalací a podporou inteligentního řízení procesů pro průmyslové a domácí použití. Kontaktujte nás pro více informací »

OK
ANO   NE