Davos Observer Profi

Monitorování a archivace telefonních hovorů

Chcete mít všechny uskutečněné hovory zpětně dohledatelné a přístupné? Davos Observer je pro Vás ideálním řešením.

 
Davos Observer Profi je profesionální řešení určené pro digitální záznam a archivaci telefonních a radiových hovorů. Modulární koncepce umožňuje vytvářet škálovatelné monitorovací sestavy pro různé typy analogových i digitálních linek. Vedle dalších funkcí je uživatelům k dispozici i online příposlech právě probíhajících hovorů.

 

Pro monitorování hovorů je využívána aplikace Davos ObserverView nebo webové rozhraní Davos WebObserver. Obě grafická rozhraní nabízí oprávněným uživatelům funkce pro listování a přehrávání archivovaných nahrávek. Možná je i změna vzhledu, takže je zaručeno příjemné pracovní prostředí pro každého uživatele. Navíc grafické rozhraní Davos WebObserver je plně optimalizováno i pro uživatele přenosných zařízení.

Pro méně náročné aplikace je k dispozici odlehčená verze Davos Observer Privat, která zajišťuje základní funkcionality nahrávání a archivace.

Davos Observer Profi

 

DAVOS Observer

 

 

Monitorované linky

ISDN2, ISDN30, analogové (pobočkové i státní), digitální pobočky telefonních ústředen, VoIP kombinace.

 

Záznamy hovorů

Aplikační rozhraní zobrazuje nejen ukončené archivované hovory, ale i hovory na monitorovaných linkách právě probíhající. Oba typy lze v uživatelském okně ihned přehrát.

 

Příposlech

Aktuálně probíhající hovory lze na základě oprávnění monitorovat online.
Oprávněný uživatel může sledovat právě probíhající komunikaci na zvolené lince.

 

Grafický náhled

Přehrávání usnadňuje grafická vizualizace nahrávek hovorů, která umožňuje rychlou orientaci v celé nahrávce a přehrávání vybrané části v rámci hovoru.

 

 

Inteligentní filtrování

Aplikační rozhraní nabízí komplexní filtr pro listování výběru z databáze hovorů podle mnoha volitelných podmínek. Typickým parametrem je časový interval, číslo volaného / volajícího nebo uložené poznámky.

 

Varianty oprávnění

Lze definovat různé uživatelské stupně oprávnění pro přehrávání hovorů a příposlechy, editaci poznámek a pro mazání obsahu archivovaných hovorů.

 

Volitelný vzhled

Uživatelsky nastavitelné je rozhraní pro zobrazení detailů o archivovaných hovorech. Nabízí se zobrazení jen vybraných sloupců detailů o hovorech, pořadí položek ve výpisech je nastavitelné.

 

Poznámky

Ke každému hovoru je možné přířadit jednu či více poznámek. Vkládat lze připravená klíčová slova a popisné texty. Popisky pomáhají při vyhledávání skupin souvisejících hovorů.

 

 

Hodnocení hovorů

Podporováno je několik postupů pro hodnocení a předvýběry hovorů. Hodnotící formuláře mají plně nastavitelnou strukturu obsahu.

 

Označování hovorů

Hovory lze značkovat příznaky důležitosti, které mají pro výpis podobu podbarvení řádku. Barva zvýraznění je uživatelsky nastavitelná.

 

Podepsání hovorů

Všechny hovory v provozu kontaktního centra jsou značkovány jménem operátora, a případně detailem o čekací frontě. Podle nastavení oprávnění jsou potom zpřístupněny určeným supervizorům.

 

Integrace s datovými systémy

Řešení je možné zakázkově propojit se systémy třetích stran. Potom je možné v uživatelském rozhraní zobrazit u archivovaných nahrávek externí data jako jsou čísla objednávek, čísla servisních případů atd.

 

 

Komprimace

Nastavitelný je komprimátor archívu hovorů. Starší hovory nad určenou hranicí jsou automaticky komprimovány s cílem zmenšit rozměr rozsáhlejšího archívu.

 

Export do WAV

Interním formátem záznamu hovorů jsou soubory VOX. Rozhraní aplikace dovoluje exportovat nahrávky do formátu souborů WAV nebo MP3. Podporován je hromadný export většího výběru hovorů.

 

Export do CSV

Nalistované přehledy o archivovaných hovorech je možné vyexportovat jako výpisy hovorů do formátu CSV pro další použití.

 

Stereo nahrávky

Řešení podporuje vytvoření stereo nahrávky nesmíchané komunikace hovoru dvou účastníků. Pří detailním poslechu hovorů je takto zlepšena detekce všech částí hovoru místního a vzdáleného účastníka spojení.

 

 

Logování aktivity uživatelů

Aktivity všech uživatelů aplikačního rozhraní jsou logovány. Jedná se o přihlášení uživatelů do systému, přístupy k uloženým nahrávkám a jejich přehrání, export výběru hovorů a použití příposlechu.

 

Kontrola úložiště

Nastavením lze určit sledovanou hranici zaplnění hlavního úložiště, kdy se nejstarší záznamy hovorů případně automaticky odmazávají, aby se uvolněním prostoru zajistil přednostně záznam nových hovorů. Systém takto funguje téměř bezobslužně.

 

Nezávazný formulář pro poptávku ceny

Specifikace poptávky

Jaký počet telefonních linek chcete nahrávat? (vyžadováno)

O jaký typ linek jde? (vyžadováno)

Jaký je průměrný denní objem provozu na linkách (počet hovorů)? (vyžadováno)

Kontaktní informace

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš e-mail (vyžadován)

Poznámka

OK
ANO   NE