Davos IVR Server

Inteligentní obsluha vašich komunikačních kanálů

Nechcete nikdy ztratit potencionálního klienta či důležitý hovor? Davos IVR Server zachytí a obslouží každé příchozí volání.

 
Výkonný nástroj pro přesné a spolehlivé automatické obsloužení volajících klientů. Řešení poskytuje služby komplexní automatické spojovatelky s propojením na Vaše webové stránky nebo aplikace třetích stran, jako jsou systémy správy klientů, objednávkové systémy apod. Klienty můžete uvítat předem připraveným pozdravem, a poté individuálně obsloužit dle preferencí a potřeb.
 

Davos IVR Server Vám okamžitě předá informaci o důležitých telefonních událostech a akcích, které chcete sledovat. Zpráva je doručena na Váš mobilní telefon nebo do Vaší emailové schránky. Spolu s detaily o hovoru lze předat i samotnou nahrávku.

Davos IVS Server

 

Klientská komunikace

 

Je důležité vědět,
kdo Vám volá.

Při příchozím volání se automaticky otevře okno s informacemi o klientovi. Operátor ihned vidí, kdo volá, a jaká je jeho komunikační historie (kolikrát volal a proč, jaké udělal objednávky, rezervace, kolik měl reklamací apod.). Během hovoru může operátor doplnit nové údaje, které jsou následně uloženy v rámci systému.

 

Je důležité vědět,
kdo Vám píše.

Všechny Vaše webové dotazníky a poptávkové formuláře můžeme také navést pod Davos IVR Server, kde se přiřadí ke konkrétnímu klientovi. Pokud daný klient následně volá, vidí operátor jeho předchozí webovou interakci v rámci automaticky otevřeného okna.

 

Všichni klienti pohromadě.

Všechny klienty a jejich komunikační interakce vidíte v přehledném webovém portálu, který umožňuje pokročilé filtrování a editaci položek. Toho lze využít i pro telemarketingové účely zaměřené na konkrétní skupinu klientů. Pokud již máte vlastní CRM, napojí se Davos IVR Server přímo k němu.

 

Žádný ztracený hovor

Všechny příchozí hovory budou obslouženy.

Davos IVR Server zajistí, že nepřijdete o žádný hovor. Pokud máte zrovna všechny linky nebo operátory obsazené, automatická spojovatelka zabaví klienta na lince, případně mu nabídne možnost zpětného zavolání nebo přesměrování do hlasové pošty (voicemail). O každém hovoru lze zaslat SMS nebo emailovou notifikaci. IVR menu navíc umožňuje nahrát vlastní hlášky nebo hudbu při čekání.

Volání z webu

Umožněte Vašim klientům volat přímo z Vašeho webu.

Jediné tlačítko pro volání nasměruje klienta přímo do Vaší společnosti, kde ho může obsloužit automatická spojovatelka nebo konkrétní operátorka, jako by šlo o klasický telefonní hovor. Při volání z „počítače“ lze tedy plně využít výhody a funkce, které Davos IVR Server přináší.

 

 

DAVOS IVR SERVER

 

Vlastnosti

Benefity

IVR menu Vstupní víceúrovňové hlasové menu pro inteligentní obsluhu příchozích volání nabízí uživatelsky definovatelnou interakci s klientem na lince. Předání hovoru na operátora je volitelné.
Volání z webu Do IVR menu lze přímo navést i hovory z webových stránek. Volající klient poté využívá všech výhod automatické spojovatelky.
Pop-up akce Příchozí volání volitelně iniciuje spuštění okna s vybranými detaily o klientovi. Operátor může během hovoru data doplňovat. Napojit se lze na většinu externích aplikací a databázových systémů. Řešení umí zobrazit i předchozí webové interakce (vyplněné objednávky nebo dotazníky).
Hlášky Do systému je možné nahrát vlastní namluvené uvítání a hlášky včetně hudby při čekání. Zajistit lze i nahrání v profesionálním studiu.
Záznamník Všechny údaje o hovoru spolu se samotnou nahrávkou mohou být zaslány na zvolené emailové adresy.
SMS notifikace Detaily o vybraných hovorech lze odeslat na určená mobilní zařízení jako SMS zprávu libovolného formátu.
Přesměrování Příchozí hovor je možné předat na zvolené externí číslo (pracovníka v terénu).
Obsluha faxů Doručené příchozí faxy lze nasměrovat do emailové schránky. Fax se zobrazí jako PDF příloha.
Callback Klient čekající ve volací frontě může objednat zpětné zavolání. Systém mu poté volá zpět v definovanou dobu, nebo až se uvolní operátor.
Monitorování hovorů Veškerý telefonní provoz může být nahráván a archivován. Součástí je i vzdálený přístup na vzniklé nahrávky.
Správa klientů Webový portál umožňuje zobrazit předchozí hovorové případy (klientské telefonní interakce). Grafické rozhraní poskytuje pokročilé metody filtrování a funkce editace položek.
ASR / TTS V logice IVR menu lze využít i automatické konverze textu na hlas pro předčítání požadovaných informací (TTS) nebo automatického rozpoznávání mluveného slova (ASR).
OK
ANO   NE