Pronájem služeb a řešení

Potřebujete profesionálně obsloužit příchozí volání, rozběhnout telemarketing nebo zajistit pohotovostní linky pro Vaše klienty? Davos Vám rychle pomůže.

 

Virtuální kancelář

DAVOS nabízí komplexní víceúrovňové IVR menu s nadstavbovými službami jako např. import vlastních hlášek a hudby při čekání, nekonečný záznamník, který zašle vzkaz a informace o hovoru do emailu, SMS notifikace o příchozích hovorech, přesměrování na pracovníky v terénu, příjem faxů v emailu a mnoho dalších.

Kontaktní centrum

DAVOS umí být efektivním kontaktním centrem, které plně využívá potenciálu operátorů. Inteligentní obsluha front a pokročilá správa kampaní spolu s prediktivním dialerem zajistí maximální výtěžnost z obchodních zakázek. Operátoři navíc mohou pracovat i vzdáleně (např. z domova). Samozřejmostí jsou kompletní data o hovorech včetně podrobných statistik.

Dispečink

DAVOS zaručí vysokou spolehlivost, kdy je každý příchozí hovor rychle obsloužen podle Vašeho scénáře a nahrávka hovoru bezpečně uložena. Příchozí volání lze okamžitě snadno přesměrovat na pracovníky v terénu, kteří poté mohou rychle reagovat na klientské požadavky. Tímto lze poskytnout službu vysoké úrovně i kvality.

Pronájem služeb a řešení

Jednotné firemní řešení

DAVOS zvládne propojení na většinu externích aplikací a řešení. S příchozím voláním potom můžete vidět celou historii hovorů a aktivit klienta (jaké již udělal objednávky, kolikrát v minulosti volal a proč) včetně jeho detailní identifikace. Na základě těchto údajů lze volit rozdílnou obsluhu volajícího podle jeho důležitosti či zařazení.

 

 

Obchodní modely

Samostatný projekt

Aplikace Davos včetně samotného serveru lze pořídit přímo od CTI Software v rámci uceleného projektu. CTI Software provede veškeré implementační práce a zaškolí odpovědné osoby na straně klienta. Klient potom využívá software pro své vlastní potřeby. CTI Software také zajišťuje následnou technickou podporu na základě servisní smlouvy.

Obchodní model 1

 

Klient jako pronajímatel

Klient si software Davos pořídí za účelem pronájmu nadstavbových telefonních služeb koncovým zákazníkům. CTI Software se kompletně postará o chod systému a klient se tedy může soustředit pouze na prodej služeb. Tato varianta je vhodná i pro systémové integrátory, kteří systém nabízí koncovým zákazníkům v rámci svých projektů.

Obchodní model 2

 

CTI Software jako pronajímatel

CTI Software nabízí služby platformy Davos napřímo v rámci cloudového řešení. Veškerý hardware a software je tedy ve vlastnictví CTI Software, klient si platí pouze balíčky služeb, které chce využívat. Tato varianta přináší výhodu rychlého dodání služby za nízký měsíční poplatek.

Obchodní model 3

 

 

Davos balíčky

CTI Software nabízí služby platformy Davos napřímo v rámci cloudového řešení. Klient si platí pouze balíčky služeb, které chce využívat. Tato varianta přináší výhodu rychlého dodání služby za nízký měsíční poplatek.

DAVOS IVR / KONTAKTNÍ CENTRUM Starter Professional Enterprise
Cena za linku / operátora 490 Kč 990 Kč na vyžádání
DAVOS IVR      
Víceúrovňové IVR menu      
Neomezené množství příchozích hovorů      
Volitelné hlášky a hudba při čekání      
Nekonečný záznamník      
SMS notifikace o hovorech      
White / black list      
Přesměrování hovorů na externí čísla      
Nahrávání hovorů      
Export archivovaných nahrávek      
IVR editor      
PBX funkce      
KONTAKTNÍ CENTRUM      
Aktivní i pasivní telemarketing      
Definovatelné skripty kampaní      
Import volacích úloh      
Prioritizace obsluhy hovorů      
Skupiny oprávnění a role      
Podrobné statistiky      
Vzdálení operátoři      
Prediktivní dialer      
Plánování hovorů      
Webové formuláře      
Call back      
Příposlech      
Hodnocení hovorů (formulář)      
Automatické generování reportů      
UM fronty (emaily, faxy, SMS, chat)      
Integrace s aplikacemi třetích stran      
OK
ANO   NE